Falling star

Mentari Jingga

mentari itu indah


Percaya x dia buat Bibs Bibibs x keruan........ Biar dari jauh Dia tetap beri IMPAK BESAR pada diri n emosi Bibs Bibibs.........



Sunday 13 November 2011

Apa yg terjadi?????

Tak Terkata-kata........


Tenangkah jiwa nie lepas dia dtg p jumpa aku td....???????
apa yg pasti hati makin berkocak...tersalah tafsir kah aku pada perasaan dia...maybe dia anggap aku sebagai kwn jer aku jer yg lebih2...tp dr cara dia bercakap adui..................bikin jantung jatuh....apa2pun aku x mau mengharap sgt....aku perlu bersedia lebih awl mungkin itu yg terbaik...apa2pun aku mmg dah pastikan perasaan aku kat dia...confirm aku mmg suka dia n mula syg dia....kesederhanaan dan  senyuman dia buat aku xleh tenteram...
apa2pun story kmi td biarlah jd kenangan........(*_*)
macam mimpi plak dia dtg p tempat aku tanpa di duga...apa2 pun aku xpernah mengharap lbh dr apa yg  aku mahu...lg pun hri tue aku ada terbaca kat fb dia *1 day wif my gurlpren*.....sedihkan tp.....aku kan syg kat dia....kalo btl aku harap dia happy ngan orang yg bleh beri dia kebahagian....sayang mcmna pun aku kat dia...aku akan lepaskan jg kalo mmg xda jodoh...Semua yg terjadi pasti ada kebaikan yg menanti....
13/Nov/2011 1 detik yg indah buat aku....To JJ hope ko happy....Bb Bibs Bibibs chaiyok2......apa pun berlaku pasti terima dan redha....

No comments:

Post a Comment