Falling star

Mentari Jingga

mentari itu indah


Percaya x dia buat Bibs Bibibs x keruan........ Biar dari jauh Dia tetap beri IMPAK BESAR pada diri n emosi Bibs Bibibs.........



Thursday 19 January 2012

Tahun Baru Bermula Lagi....selamat datang Tahun 2012...

2011 melabuhkan tirai...(ayat basi geng) he3.....erm...Blog aku bertukar nama pena......kenapa dan mengapa???? jawapannya sungguh senang dan mudah
* Kehendak hati yang mengebu2 mahu nama pena yg baru sempena tahun baru...itu tandanya aku mengalu2kan kedatangan tahun 2012 dengan rasa excited...(*_*)...bukan tiada pendirian tetap kan...x salah tukar nama pena...kita perlu ada perubahan...jgn tukar nama kat IC sudah lah...
* Seiring dengan penambahan usia...biar pun penambahan usia aku makin bertambah setahun tapi kita perlu ada perubahan nama geng...and aku kena terima hakikat usia aku xkan berkurang tapi ada kemungkinan besar jangka hayat hidup aku akan berkurang.......erm...(*_~) Hu2...
*Dulu Bibs Bibibs....sekarang Cermin Hati...aku still kekalkan blog nie...Blog zaman2 remaja aku dah delete...hahaha...bila baca balik mengarut...so drpd aku mencarut adalah lebih baik dan secara rasminya aku hapuskan dari pandangan mata2 yg gemar membaca...blog nie hanya org terdekat saja aku benarkan mem"follow" bukan apa....sekali sekala nak juga hidup privacy ckt....bukan glamor geng tapi lumrah kan kalau kita mahu life kita tiada gangguan...erm...Kepada yang memahami...TERIMA KASIH YA.....(*_#)....sayang kalian...

  ~2011 ada sesuatu yang tertinggal ( ambik ayat nie sempena tajuk filem seram yg tengah hangat di pawagam....................Refresh Back....Jawabnya ADA??????????............APA????????????????)

 *Apa yg tertinggal 2011 biarlah berlalu...usah berpaling tapi perlu direnungi kesilapan...
Dan syukur ke hadrat_Nya...Dia masih memberi kesihatan yang baik pada Ibubapa2 aku..dan orang2 yang aku sayangi still masih bersamaku....Amin.....

*Kengkawan....erm...rasa gembira dan tumpang bersukacita bila ada teman2 yg sudah pun sampai ke penghujung jambatan....semoga masjid yang di bina berkekalan....amin2....biar jarang bertemu...namun kalian tetap di ingatan....apa pun yang kalian kejarkan dan impikan semoga tercapai...

* pada C.I.N.T.A lama....bubye...aku xkan berpaling sudah...TQ kerana sudi hadir dlm hidup aku...aku akan ingat and still remember dan xkan forget and forgot pesanan kau wahai "abg Ustaz" gelaran dia...
"Bibs....jgn terima lelaki semberangan dlm hidup ko...lelaki yang sayang ko seikhlas2nya adalah lelaki yg xkan sentuh kau sebelum tiba masanya..." hahaha...yepp..TQ so much...biarpun ko xpernah genggam hati aku sekuat2nya...tapi ko still ingatkan aku satu perkara yg terlalu penting dan berharga untuk aku....erm...sorry...kau mmg lelaki baik bg aku...still bermukimnya rasa rindu...tapi biarlah rasa itu pergi....

*Ada sesuatu yg tertinggal.....untuk aku....moga apa yg aku impikan tercapai dengan iringan usaha dan doa dr keluarga.....semoga yg terbaik untuk aku...and Mr No 1 aku minta maaf kalo hati kau "kurang sihat" 10/100  berpunca dr aku...xda niat untuk menyakiti hati sesiapa...hope kau happy sentiasa...terlau rindu pada senyuman tue...erm..biarlah aku berdiam merenungi kesalahan....apa2 doaku agar org disekeliling aku sentiasa tersenyum biarpun cabaran hidup itu datang silih berganti....(*_*)
















No comments:

Post a Comment