Falling star

Mentari Jingga

mentari itu indah


Percaya x dia buat Bibs Bibibs x keruan........ Biar dari jauh Dia tetap beri IMPAK BESAR pada diri n emosi Bibs Bibibs.........



Friday 3 February 2012

Diamku terselit rasa sendu.....

Seandainya takdir masih mahu menguji hati....aku akan cekalkan hati......................................
hari ini hampir sebulan "dia"  tak datang untuk menyapa aku ....kenapa dan mengapa???
punca dan jawapannya dari aku juga....(*_%).....

Diam aku bukan bermakna benci...........
tidak  juga bererti mahu kau pergi...
andai saja kau tahu apa yang aku fikir dan rasa....
mungkin saja kau mula menjauh...

Diamku terselit rasa sendu....
Berhakkah aku untuk rasa cemburu bila kau bersama orang lain...sedangkan tiada satu patah bicara pun kau ucap tentang apa yang kau rasa...
kadang2 aku keliru...bukan sekali dua aku tertangkap pandangan curi kau terhadap aku....banyak kali tapi bila berdepan dengan kau aku malas mahu mempersoalkan...tmbul fikiran lain
"argh...perasaan aku jak ...mustahil dia tengok aku"...
semakin aku diam....rasa yang ada di hati aku nie makin bersengketa...apa yang harus aku lakukan... biarkan saja??????  bermakna hati aku makin menjeruk....perlukah aku pendam rasa tue sampai bila2??????...biarkan rasa tue pergi mengikut peredaran waktu...tapi perasaan aku mungkin ibarat padang pasir yang sentiasa tak tenang di serbu oleh angin yang kuat...jadi apa yang perlu aku lakukan secara wajarnya...
 kehadiran dia buat aku jadi tak tenang....bukan aku mahu menafikan apa yang aku rasa sekarang....perasaan suka dan sayang tue dah makin bersulih dan bercambah di hati....hanya aku yang merasa tidak dia....kekadang aku dapat rasakan dia ada rasa yang sama....tapi aku kurang pasti..
Ya...Allah kekeliruan aku semakin jauh mengembara di hati...
berdosakah aku miliki perasaan sayang terhadapnya...
jika dia untuk aku....aku terima dia dengan hati yang penuh kesyukuran...
aku xmahu ibarat bertepuk sebelah tangan xkan pernah berbunyi...
jika mampu aku pendam perasaan nie...aku cuba bertahan...
jika mata hatinya mampu melihat aku...sememangnya dia terbaik untukku....Amin....









No comments:

Post a Comment