Falling star

Mentari Jingga

mentari itu indah


Percaya x dia buat Bibs Bibibs x keruan........ Biar dari jauh Dia tetap beri IMPAK BESAR pada diri n emosi Bibs Bibibs.........



Thursday 13 September 2012

Sekadar melepas beban yang sarat di hati.....

Erm...uitt...xtaw napa hari nie rasa tension di hati melanda mcm ribut taufan jak...nak kata aku sakit hati..aku pun x taw..nak kata aku geram mungkin juga..aku xpasti apa yg aku geram.........aaargggh...Jiwa kacau betul..apa2 pun sememangnya dah lama aku x buka blog nie..terasa buzy memanjang plak...

Entry kali idea mcm nak meluah tapi aku x tau apa sbnrnya yg aku nak focus....


Ermmm...kenapa dan mengapa saat kita tercari2 ketenangan jiwa kita sering diberi keserabutan yang tiada tuju hala...di saat kita memerlukan ketenangan jiwa kita berantakan hanya satu perkara yg remeh...kenapa adakah kita terlalu alpa dan lalai bahawa DIA merupakan penyelamat kita yg terlalu MAHA AGUNGNYA....

Aku ketandusan idea untuk mencari punca sebenarnya...kadang aku rasa aku xperlu dengar sebarang khbr angin yg membolehkan jiwa aku jd ribut taufan camni...aku pun xtaw apa sbnrnya punca org tue jd mcm tue..besarkh kesalahan yg aku buat smpai aku nie x layak untuk ditegur sapa...kalau pun ada kesalahan yg aku lakukan secara x sengaja yang bleh menyinggung perasaan org tue xsalah kalau kita menegur dgn cra yg baik...

rasa hati nie mcm xmau dah tengok muka org tue...tapi aku sndiri xpasti knpa hati aku masih mahu berkawan juga dgn org tue...mungkin perasaan sayang tue dah wujud di hati..cukup menyakitkan hati bila seseorg yg ada di hati kita buat bodoh pd diri kita.....ARGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!.........apa2 pun kesabaran aku masih berada di tahap paras yg baik...aku akan bersabar selagi aku mampu..



hidup adalah belajar,,aq belajar diam drpd bnyk bicara..aq belajar sabar dr sebuah kemarahan,aq belajar mengalah dr suatu keegoan, aq belajar menangis dr kebahagiaan, aq belajar tegar dr sebuah kehilangan...



No comments:

Post a Comment